Pages

Katak dan Lembu



Pada suatu hari anak katak pergi lompat2 kat tepi sawah dan nampak seekor lembu. "Besarnya haiwan ini! Tak pernah aku tengok haiwan sebesar ini. So aku kena balik cite kat ayah ni."
Lalu si anak katak pun cepat2 lompat balik ke rumah. Sesampai je di rumah dia terus cite pada ayahnya.
"Ayah, Ayah!" Jerit si anak dengan nafas yang mengah.
Bapa katak yang tgh surf internet tanpa menoleh pada anaknya berkata.
"Kenapa mengah sangat ni?"
"Ayah, tadi kat tepi sawah ada seekor makhluk sangat besar. Lagi besar dari ayah!"
Bapa katak menoleh ke arah anaknya kerana tertarik dengan kata-kata anaknya. Lalu bapa katak bertanya "Ye ke? Kau pasti ke anakku?"
"Pasti ayah! Tapi ayah takyahlah nak kembungkan perut dan cuba untuk menyamai saiz haiwan itu sebab ayah hanya akan meletup saja akhirnya."
Mendengarkan kata-kata anaknya bapa katak berkata "Kurang ajar punya anak, daripada layan kau baik aku layan Internet aje.Dah, pergi keluar dari sini." Kata bapa katak dengan bengangnya.

ode for my friend

Look at the sky so bright
The same goes for my heart
My emotions sky high shining like the sun because I am thinking about you
Two people connected in their life that has passed and once in a while in the present and hopefully more in the future

Entwined in emotions and past experiences
Through the "i a paranoid", "tidur dlm blk editing" and "seluar oren dan tee shirt malaysian sign language"
two straight people loving each other that is something that the world call friendship

To Miss E.A, thank you for the friendship.

Salamat February

Selamat Hari Wilayah 2008.

i like reading magazines especially girly types. my staple reads are cleo, female, galaxie and a touch of Starz every two, three months. sometimes I duck into the library at lunch time to read reader's digest, national geographic and times... when all's been read then I hit the nespaper and online materials.

Oh oh, my tummy's aching again. Cut it short then. Tudelu

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah