Pages

Blogku dah dua tahun!

Sejak post ini aku dah berkecimpung dalam arena blog selama 2 tahun. Sabar sungguh aku ngadap blog nie setiap hari nak membebel dan menghiburkan diri. Kadang-kadang rasa mcm perasan sendiri bila bercerita dan tengok tak ada tukang komen ataupun tukang ikut. Malu gile bila fikir "ada ke org nak follow?" haha tapi hasilnya ada gak 31 org nak tau cerita aku. Itu pun ada la dua tiga orang aku paksa follow pada mula2 tu, ala ala i follow u dan u follow me okey. Macam nak masuk kedai, kalau tak ada org dalam kedai jangan harap nak masuk jenguk. Tapi kalau ada orang dalam kedai maka tetiba ramai pula nak meyombol.

Kepada kawan2 blogger yang di realiti dan kini di dunia web pula seperti idy biddy, azyze, aida, jackie, ecah dan hanasani mari kita berblog dengan jayenye. Kepada kawan2 mozac timakaseh sebab sama2 memeriahkan dunia blog nie. Kalau dulu berangan sorang2 je pasal zaman sekolah, tapi sekarang boleh say hi dan bye kepada yang dah lama dikenali sejak beringus dulu iaitu lily, farah, zura, ninie, achik dan wawa.

Saya juga nak berterima kasih kepada kawan2 maya yang mula follow mcm puravidakoo, dr sam, abgeldof dan yoon see yang sudah ku ketemu muka ke muka.

Aritu aku bosan gile rasa mcm nak berenti blog. Tapi ku kuatkan diri dan terus blog smapai ke hari ni. Bak kata sape tah "Kita buat dia. bukan dia buat kita."

Yippee

5 comments:

Azyze said...

congrats babe!

ezzati said...

tahniah..smpai 2 thn :)

Anonymous said...

wah wah wah....congrat dahling. happy blogging and blogging and blogging....bila nk glemerkan wajah u...???

-outofmymind-

Naddy said...

sibuk la anon nie. i hate anons.
hohohoho

yoon see said...

Congrats on turning 2!

hELLO

hELLO
:D

Followers