Pages

Gambar aku yang ditag di fb

Aku anti betul kalau ada orang tag aku dengan gambar barangan jualan, kecuali kalau dia minta izin. Tapi selalunya tak. Free free aje ko nak guna imej aku untuk promo produk ko ye. Dieorang ni aku samakan dengan ah long yang suka2 tampal iklan kat tiang letrik, dinding highway, public phone dan kotak eletrik TNB. Menyemak dan semak, oleh itu sesapa yang aku tak kenal dan ada unsur2 kedai nak jadi friend di fb aku tak akan approve. Selamat tinggal!

Walaubagaimanapun aku suka apabila ditag dengan gambar yang ada aku. Siapa tak suka kan?
Ok nak tunjuk korang among my favourite tagged pics.


Ni masa tengah berjoging kat Taman Tasik Perdana. Beraksi drive benda nie walau x reti drive.



Ini ialah cover album kahwin aku untuk kenduri sebelah lelaki. Esok baru nak last payment. Hahahahhaha ehei ehei ehem.....
kalau dah dapat aku bagi korang tengok keh. Tata.


Ini memori zaman sekolah dulu. Aku rasa form 2 kot ni sebab muka tahap2 innocent aje. Tu yang bermata kartun tu aku la tu. Masa nie semua orang kena turun sapot game bola tampar aku rasa. Aku sekolah asrama, maka tiap-tiap petang wajib pergi riadah. Selalu riadah penuh masa untuk bergossip aje kalau bukan masa sukan sekolah.


Ini sorang blogger yang aku add di fb. Cutekan isteri dia.


Ni kisah pasal meja kawan aku di ofis dia. Kawan dia yang tag aku. Dia kata dia tak tulis amaran kat kerusi tu dan siapa yang tulis pun aku tatau. Tapi kesnya sebab orang lain suka songlap kerusi dia dan tak reti letak balik kat tempat asal lepas guna.


Ini ialah hantaran aku untuk pihak lelaki masa malam nikah tu. Kawan aku buat daripada KL dan bawa ke JB. So konon nak preview kat aku tag la gambar nie. Bunga biru dan pink tu dieorang beli kat Petaling Street kot. Bunga yang diwarnakan tu. Cantik kan.


Ini gambar aksi gedik kat Bali masa aku pergi sana awal tahun ni. Oleh sebab aku pakai tights maka aku kena pakai kain masuk pura ni, kawasan suci kenalah hormat. Kawan aku pula kena pakai kain ikat pinggan tu.


Ini Chowrasta di Penang, aku tak pernah pergi sini tapi kawan aku tag sebab kiteorang suka buku. Sekarang ni dah jarang aku baca buku, arghhhhh kena kembalikan aktiviti berfaedah ni semula.


Oh itu je yang aku suka. Ok bye.



PS: Tahniah pada pasukan bola sepak Malaysia atas kemenangan di AFF Piala Suzuki aritu. Kerana mereka aku bercuti hari ni. Yahuuuuuuuuuu.

3 comments:

Ellen Whyte said...

Happy New Year to you and your family. May 2011 be everything you wish for.

Naddy said...

may 2011 be a good year for u too.

ouT oF My MinD said...

common sense. klau kita x suka orng tag kita benda tah apa2. so, xyah aa gatai nak tag orng kalau benda x bekenaan ngan orng tu.

orng leh tgk kat home. xyah nak jd attention whore sgt!

hELLO

hELLO
:D

Followers