Pages

mati lagi satu

SELAMAT HARI RAYA HAJI semua! Semoga keberkatan raya qurban ni kita dapat rasai bersama.

beberapa hari lalu hamster aku telah menyahut panggilan Illahi. Hamster jantan ni la yang last mati daripada tiga ekor yang aku beli tahun lepas. Masa aku nak pergi buang bodynya ia sedang dimakan oleh nimfa lalat yang gemuk-gemuk. Nasib baik aku rabun so aku taklah nampak secara detail. Aku masukkan ia ke dalam plastik dan hantar ke tempat sampah dalam geli-geli nak pegang tu... bai bai my hammee.

Detik kematiannya mungkin berlaku Khamis malam atau Jumaat petang. notifikasi kematian aku dapat petang Jumaat dari kawan aku thru mesej. Aku kata nanti aku je le buang sebab aku dan kawan aku dua-dua penggeli, tapi aku ada mata rabun so lebih baik aku buang.

Lepas ni lama lagi la aku nak bela hamster. Kepada korang yang berangan nak bela haiwan tu takyah la bela kalau takde masa nak jaga. Sementara itu siapa nak cage hamster yang dah mati. Aku cuci la dulu before pas pada korang. Kalau nak, roger aku di sini. Cage besi yang kecik tu je. Kalau nak beritau sini k.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers