Pages

Kyoot Khamis : Zooey Deschanel dan Joseph Gordon Levitt

Filem pertama lakonan Zooey Dechanel yang aku tonton ialah 500 Days Of Summer, sebelum tu aku serius tak kenal dia siapa. Sebenarnya aku lebih berminat nak tengok Joseph GL sebab aku dah lama tengok dia berlakon sejak 3rd Rock From The Sun. Rasa macam tengok kawan lama berlakon aje. Harap-harap Joseph akan terus menua dan seksi ala George Clooney hehhehe.

Dorang kata dorang dah lama kenal. Dan kerana dah lama kenal maka dorang berlakon sama-sama dalam video clip nyanyian kumpulan She & Him ni. Kumpulan Se & Him ni nyanyian si Zooey ni. Satu benda pasal si Zooey ni, selain daripada kelihatan macam Katy Perry, dia punya imej dalam mana-mana filem pun ala dorky. Dalam promo cite bersiri kat tv apa tah tu bertajuk New Girl. pun sama je. Dengan mata besar dan bangs tu. 

Aku pinjam kejap artikel daripada Cracked.com ni.
Sumber : sini


Ok jom tengok video ni.





My favourite part. Menari dalam bank. Dan JGL sangat chomel.




0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers