Pages

Songs from the yonder years

Suddenly teringat lagu zaman-zaman separuh umur sekarang.  
Lagu empat beradik Moffats. Abang dan adik kembar tiganya. Zaman-zaman rambut separuh kaler lain, separuh kaler lain. Sekarang orang kaler lambut ombre style, secara gradation la.  
Lagu jejaka yang cantik sangat sehingga disangka wanita. Ia menampilkan adik Aaron Carter sebagai gadis yang diminati dan featureing Moffats. Aku pasti lagu ini masa aku 14 atau 15 tahun circa 1995-1996. Masa ni aku dapati wajah Gil macam Krisya pula, sorang lagi penyanyi wanita tahun 1990an. Dormmate aku dulu sepupu dia, tapi dia kata tak rapat.  
Lagu sekeluarga yang ahli bermain keluarganya sangat cantik sehingga disangka wanita. Waaaa zaman 90an semua jenis comel lote ke penyanyi-penyanyi lelaki. 
Mbbop versi 2013 oleh adik beradik Hanson. Aku bersetuju dengan komen seorang user ini "Walaupun mereka sudah dewasa namun saya masih tidak faham apa yang mereka nyanyikan."

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers