Pages

#KomikKon Diary : Preparation

Aku berangan nak buat komik, sedate dan semata2 untuk Komik Kon. Bissell wannabe kena try semua benda sekali dalam hidup, ada orang panggil bucket list, tapi aku panggil wannabe. Wannabe sebab bila aku dah buat sekali, belum tentu aku akan nak buat lagi.

Aku ada idea macam nak buat kompilasi. Temanya seram. Baru tadi terbayang pasal kisah balik malam2, ditemani gelap lepas tu ada peneman dari belakang. Tengok 2 member dia saje prank dia dari jauh. Tapi bukan member dia rupanya. Eee cerita pepagi buta ni seram pulak.

Seken pasal kisah kemanusiaan, pasal kecik-kecik parents ko drop ko kat nenek ko dan menjauhkan diri. Ni inspired by cerita2 kawan aku. Tapi part fiksyen dia ialah kau menjadi seorang tough di luar dan x confident di dalam bila hal bab kasih sayang antara manusia. Biaselakan kena ada klise. Kisah cinta la yang pastinya. Ibarat macam you love me enough to break my tough exterior. Tapi dia punya resolusi belum ada.

Kemungkinan besar aku buat tema seram kot sebab aku memang ada bakat nak melukis makhluk huduh ni. Cuma nak cari satu je lagi cerita. Ok bai nak tido.

Ditulis pukul 2 pagi tadi. Zzzzz



0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers