Pages

Drama Melayu : Bercerita pasal Tentang Dhia, Dingin Lavenda dan Ombak Rindu

Tentang Dhia pun dah habis kan dan ramai yang marah dengan ending cite tu. Part ending aku x tengok tapi aku layan kadang kala sebab dah sampai rumah letih tengok tv kejap la. Apa yang aku dapat catch up cite dia banyak betul aktiviti membomoh orang. Sampai rasa macam nak letak tajuk situ Tentang Dhia : Mari berbomoh. Masa ending cite tu aku baru balik dari mana tah so belek facebook (fb) ramai yang keciwa ending dia. Kalau agak-agak rajin bolehlah aku belek kat tonton nanti episod akhir.

Semalam aku lepak2 dengan family and semua dah tido. Penat agaknya seharian servis kete la, laki aku gi meeting la, aku je la yang belek tv maka terlayan Dingin Lavender pulak. Cerita dia ok untuk dilayan sambil2 lipat baju.

Aku suka watak si Zarina aka Murni yang insecure gila. Sangat pelik tapi normal la ada spesis pelik macam tu. Cuma yang pelik lagi bila dia dah pecahkan pasu si Nana dan siap marah-marah dan ancam jangan rampas kawan baik dia. Kalau aku jadi Nana tu aku dah pindah bilik atau jauhi Murni. Gila psiko minah tu tak stabil langsung.

Dia jeles dengan Nana sebab kaya, cantik dam diminati ramai. Dia pula miskin dan kawan-kawan lelaki dieorang pun x pandang dia. Tapi lagi pelik bila si Murni tu jeles dengan bespren dia sendiri lakonan si Eira Syazira sebab baik dengan lecturer dorang. Dia siap tuduh bespren dia curi attention lecturer tu walhal tau yg dia suka gile kat lecturer tu.

Peh, sekali aku layan drama memang x ingat. Tapi drama bersiri kat Malaysia ni senang nak catch up. Tengok lompat2 pun ok. Dia x de subplot banyak2 mcm drama latin.

Hari ni lepak rumah sedara Pyan (mere hubby) tengok Ombak Rindu. Layan separuh je sbb lg separuh dvd dah kejung. Dan dan anak nangis so layan la syusyu sampai dia tido (smbl blogging ni)

Biasa je lakonan si Maya Karin yang dorang sibuk sangat kata best tu. Okla nak gi baca review ombak rindu. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 comments:

Ellen Whyte said...

Happy New Year! Wishing you lots of fun, health, and success. And terribly emotional movies....

hELLO

hELLO
:D

Followers