Pages

XK Secret Project, 5 Jan 2013, 12.05 pm, TV1

Ooop 2 hari je lagi.
Apa dia?
Syyyyyyyyyyy ini la secret yang tak berapa secret.

Pastikan korang duduk depan TV1 pada Sabtu 5 Jan ni.
Atau tengok online di

Nah sneak peek.
All pics are by me.


Forteen kegilaan remaja sekarang. Orang dekat umur 30 paling2 pun kenal Izzue Islam je kot.
Sigh kita ni memang dah tak up to date dengan pop culture kan.


Izzue
 Islam menghiburkan penonton dengan bakat tersembunyi melekatkan syiling pada dahi.



Ni aktiviti sementara tunggu studio ready untuk shoot scene seterusnya.
Main game fast food katanya, fries bege dengan ape tah satu lagi.


Adik ni kalah, muka sedey. Ala menang tshirt aje pun.





Penonton paling muda tu.


Aizat.











Abang si Aizat tengah menggoreng gitar.







Shooting was Live Recorded. Tapi kalau tak perfect, ulang la lagi.
Shoot kat Aswara haritu.





Aizat dan misai oleskool dia.





Drummer Aizat ni.





Bunkface


Aku malas nak susun. So tetiba ada Forteen.


Bunkface





Ni je aku ahli Bunkface yang aku kenal, Sam namanya.





Ni lagu last nyanyi ramai-ramai.





Lan dan Aizat berduet?








Siapa tah nama adik ni.








Aku asek terberdiri depan kameraman ni je.
Nasib baik producer bespren aku, Eh kalau producer tak bespren takde la aku datang.


























Ni muka sebiji Farid Kamil.




Habis dah gambar.

Tengok tau nanti. Pukul 12.05 tengah hari, Sabtu ni di TV1 ok.
Kalo ada twitter follow Xpresi Kembara ok. 
https://twitter.com/XpresiKembara
dan pesbuk
http://www.facebook.com/pages/XPRESI-KEMBARA/154876222278

Ok ciaooo

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers