Pages

Sombrero halimunan

Jika kau rasa dirimu dipandang lemah dan hina oleh orang sekeliling kamu jom pakai sombrero halimunan. Ibarat pekakkan telinga namun masih kelihatan hensem memakai topi. Sebenarnya kita yang meletakkan diri kita sebagaimana yang mereka labelkan, maka kerana itu kita jatuh. Cuba tengok ahli politik tu semua cakap pum pang kemain, lepas tu kena label 100,000 ribu gelaran. Namun mereka gagah je mendaftarkan diri jadi calon. Maka kita endahkan apa dorang kata dan percaya bahawa kita "tidak selemah mereka sangka".

Atau mungkin ahlil politikus itu tak google tentang diri mereka :P

Walao bagamanapun. Itulah motivasi untuk diri ini. Selepas labor day aku nak khabar satu projek aku dan rakan-rakanku. Nantikan ye. Sementara itu meh tengok ape natang aku jumpa kat dunia maya dua tiga minggu ini.



1. Inner Magic


Ada satu masa tu inner tudung yang aku beli semua ketat kat belakang. Maka aku tetas jahitan belakang dia untuk bagi selesa telinga. Kalau tidak mahu migrain kepala flow darah tak seronok.

Tapi ada jual ini pula, inner magic katanya. Yang magic sbb boleh buat muncung atas tu. Gile ajaib. Lols. Aku tengah car inner yang silang2 design dia tu tapi aku kedekut nak beli. Satu RM30. Takkan selamanya beli 1 je huhu. Kedekut nye aku.



2. Tutorial membuat skirt.

Skirt yang ada di pasaran yang aku suka mahu RM50 tolak 10 sen harga. Kalau nak murah boleh dapatkan RM25 sehelai di Jalan Kenanga, tapi op kos la kena beli 3 kan. RM75 dapat la 3 skirt berbanding harga retail kedai RM75 = 1.5 skirt.

Sambil melayari ini
http://pinterest.com/itsasunnyday1/diy-dresses-skirts/


Skirt yang atas ni macam senang nak bikin.

3. Layan youtube la apa lagi.

VS Fashion Show 2012.




Don't these pretty ladies look like they just came and in stroll into life then everything they want will be served to them on a golden platter. Just a thought there. You know how people will form so many opinions while watching a video. There may be 200 thoughts while watching a 30 minute video.

Oh and now I feel like buying Bruno Mars CD hehe.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers