Pages

Apabila sesekali baca novel.

Tadi pagi buta akhirnya aku habis baca e-novel Ellen Whyte of katztales. Dia tak bagi aku leak pada orang luar sebab dia kata nak jadikan novel itu pelan persaraan dia, maka aku pun menghormati permintaannya. Ada la 5 jam duration aku baca, sejam setengah on the way balik daripada Temerloh ke KL dan lagi3 jam setengah tu baca sana sini. Selain e-novel tu aku tengah baca KL Noir keluaran Fixi.

Namun apa salahnya cerita sikit2 kan asalkan tak leak plot asal novel tu. Tajuk novel dia Murder in Moscow, pasal Cassidy ex-cop yang jatuh hati pada Dmitri. Itu salah satu plot utama cerita dia la. Seperti tajuknya ada la cerita pasal pembunuhan misteri yang perlu diselesaikan oleh si Cassidy sebagai heroin nya itu.

Bila aku baca bab Dmitri beria-ia suka kat Cassidy, aku teringat plak novel Twilight yang geli gelemen baca. Setiap kali si Bella Swan tengok si Edward macam gembira dan terpegun nak mati. Pergghhh sebab tu watak Kristen Stewart tu dull mcm tu, memang Bella tu dull nak mati wataknya.

Anyway aku sarankan pada penulis dia untuk baut dua versi, versi story heavy dan versi romance lebih. Aku ni walaupun dah kawin takde la suka sangat baca tang-tang romance seks tu. Betul la. Aku lebih suka novel aksi lebih, walaupun selalunya aku tak dapat nak bayangkan aksi gaduh apa dia buat tu. Uhuhuhu.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers