Pages

Fikiran rawak hari ini

Aku suka fikir pasal macam-macam benda semasa di pejabat. Ok, ada masa fokus sedikit lari. Lagi-lagi bila hari tu teringat pulak peristiwa tak best 3-4 tahun sebelum tu. Walau bagaimanapun, bila dah marah aku fikir baik aku salurkan kemarahan itu menjadi bentuk kreativiti yang boleh diamati nanti. 

Tenaga daripada kemarahan yang meluap-luap harus ditukar kepada sesuatu yang produktif. Contohnya, kalau marah pergi berjogging ke, pergi jalan-jalan ke kantin ke. Oh baru aku teringat satu pesanan tu pasal kalau marah; kalau tengah duduk kena berdiri, kalau tengah berdiri kena duduk, kalau duduk kena berbaring, yang penting ubah posisi la.

By the way aku suka benar membeli majalah pengantin, setahun sekali aku akan ambil gambar pengantin sama ada berbayar atau free of charge (berlatih namanya), maybe I should do something wedding related - mungkin, apakah itu agaknya? 2015 plan? 

Dan aku baru teringat ada 2 benda yang aku tak dapat sejak 4 tahun lepas ni, satu barang tu tak payah harap la nak dapat sebab macam tak ada can pun akan berjumpa dengan orang yang menghilangkan diri tak tau ke mana tu. Entah-entah rumah mak dia pun dia tak jejak 4 tahun juga. Banyak menipu orang pulak tu, ok ok. Dah. Manakala yang satu lagi tu pula dia artis so aku dah minta pengurus dia gerakkan sikit dia suruh bagi aku barang aku, lepas ni nak solat hajat la. Memohon pada Allah nak benda tu. Dah dekat setahun lebih habis bayar tapi hampeh. Tak tau macam mana dia teruskan kehidupan dengan menyonglap duit orang. Haihh la.

Ok, aku nak balik. Bye.



0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers