Pages

Last day of 2014

#doauntukpantaitimur
#prayforpantaitimur

Last day of 2014. Bukan hari yang ada impak besar kepada kehidupan aku, melainkan ia adalah hari jadi aku. Namun aku ialah bayi Januari, jadi aku ada beberapa belas hari lagi nak rasa tua dan sesuatu. Esok cuti tapinya, maka ada juga impak kerana perancangan nak buat apa esok sedang rancak dalam kepala.

Mak bapak yang punya anak masuk darjah 1 paling excited la sebab si kecil dah jadi si budak. Dah kena pas kepada orang lain untuk di tunjuk ajar, kena masuk institusi pelajaran sama ada awam mahu pun swasta. Kalau berduit sikit ke swasta la nampaknya sebab lebih daripada pelajaran biasa yang anak dapat, di samping nisbah guru dengan murid lebih kecil. Kalau sekolah awam maunya 1 : 30 antara guru dan pelajar.

Sempena banjir ni sekolah akan ditunda seminggu, maka akan berlaku kekosongan jalan raya lagi seminggu. Aku rasa la. Haritu pertama kali aku memandu dariapada rumah ke pejabat, agak gerun juga dan dititip kata-kata suruh berhati-hati daripada semua orang. Aku rasa lepas ni kalau aku terpaksa membawa kereta sorang-sorang, aku akan bawa dengan berhati-hati terlebih. Kita hidup hanya sekali kan.

Okla. sambung blog menerusi handphone. Bye.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers