Pages

Rumah blog baru

Tak lama lagi aku nak cari rumah baru. Maklumlah dah berapa tahun pakai rumah nie. Warna macam kanak-kanak, biru dan oren terang nak mati. Semua kerana aku nak elemen tiga baris dan latar putih senang nak baca. Dalam benak aku nie ada perancangan nak mengilham sendiri rupa bentuk blog aku nie. Tapi kena minta tolong budak2 yang pandai design blog la. Nak mintak tolong budak2 IT office aku pulak, dieorang sibuk lagi2 bila website dah mula jalan maka busy la jadinya. Haih.... bila la nak berumah baru nie.

4 comments:

thoyol said...

ko tempah jer arr.. boleh buat customized utk ko..

aku suka latar belakang putih.. senang mau baca..

ouT oF My MinD said...

MEH aku tlg buat...aku kat pelepak yg bjaya

Dewajiwa said...

tengok gaya Wordpress memang lawa-lawa patern rumahnya. terasa nak beli yang corner lot. tapi, ada leceh masa nak buat loan.

WP banyak tak support macam Blogspot.

AchiQue said...

kalau pindah jangan lupa kabar-kabarkan. bertambah link kat blog gue..

hELLO

hELLO
:D

Followers