Pages

Nak blog lagi

Sekarang ni aku kat komuter stesen shah alam dan tahniah kepada KTM sebab perjalanan hari ini sangat selesa. Ada ketapi baruuu tapi xde gambo sbb segan nak amek. Klo aku amek tadi mcm ganggu peribadi penumpang lain pula. Tapi anakku diambil gambarnya oleh pakcik sebelah tadi. Pakcik tu nampak ok so aku layankan je.

Ye, kisah hari ni ialah aku bawa anak ke office. Drpd pkl 9 pg smpi pkl 5 ptg. Sebabnya masa aku smpi rumah nanny dia ada note 'kak g gi bla bla sbb bla bla sakit'. Duhhh satu family habis kredit agaknya. Bengang aku terus bwk Mikael gi opis. Okla. Aku nak blogging kerap2 tapi interface baru blogger ni dok pehe la. Payah nk dioperasi dr skrin kocik. Maka bykla draft berkepuk2. Mmmmm. Ok see u next time.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah