Pages

Kami ahli pengakap muda buat sehabis baik....

Fungsi baru saya di office... dan bangunan organisasi kami.

Today aku ada meeting unit utk mendengar perihal fungsi baru unit aku. Boss besar kami dgn rasminya kata

"Para pegawai bakat dan seni di opis ni kena jadi content provider untuk laman web organisasi."

Bersama2 dgn fungsi baru, aku juga diteamkan dgn leader baru.

Makanya cik N memang dah ada kerja le, so i kena kurangkan hilang2 di ofis. Sebelum fungsi unit kami didefinisikan dgn spesifik ni, kami gi kerja la hari-hari tapi jarang duk ofis. Aku lepak ofis macam 2 jam kali 3 hari seminggu. Lain2 hari tu aku buang karen majikan kat ofis lama aku. Sampai bos-bos and org kat ofis lama tanya "Dah pindah ke?" Uncle kat unit lama aku boleh tanya "Pindah la unit lama, hari-hari dah datang sini. " Jawapan aku dalam hati, "Oh, tidak dalam masa terdekat ini aku nak balik sini!" Aku bagi dia senyuman poyos dan kata tunggu bos sana kuar surat.

Bos lama aku best je, tapi aku nak try menda baru. Bos lama pun akan tukar ke tempat lain nanti, kalau organisasi itu aku yang punya maka aku akan minta tukar ke mana ex-bos aku gi. Puan R, you are the best boss! Tapi mana bleh, ayah ku tiada sangkut paut dgn ini tempat.

Nie dah 12.15pm ni, dan before meneruskan keje yang dah tiba dengan rasminya ini aku nak gi lunch la. K tata, petang nanti wa nak post lagi satu pos. Tata

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers