Pages

Q n A

Ini Q n A pertama yang aku reka sendir kat friendster, sukernyeee. :-)

1. Hadiah impian saya untuk menang lucky draw ....
> Laptop: Kak Liza kata laptop dah murah, boleh beli sendiri. Tapi pada aku dapat free lagi best. Save duit.

2. Hadiah lucky draw paling hebat pernah dapat setakat ni ...
> 3 day & 2 night stay kat stoberi park, tanah tinggi cameron (boleh diguna sepanjang tahun ni tapi lum guna )

3. Hadiah birthday paling hebat pernah dapat...
> Buku Harry Potter and D Order of Phoenix hardbound dan kalendar HP, i'm so crazy bout HP satu tahun tu

4. Hadiah hebat pernah bagi kat orang?
> Dalam perancangan utk besday org spesel hujung bulan ni

5. Hadiah yang pernah dapat sebab masuk pertandingan online?
> tiket tgk wayang: tapi sebab guna alamat rumah mak bapak maka adik aku yang guna

6. Hadiah yang pernah dapat sebab masuk pertandingan melalui pos?
> radio american idol dan bekas CD: dah berzaman aku masuk tetiba orang ni call kata aku menang radio die.

7. Hadiah paling best dalam hidup pernah dapat ...
> teddy bear dari mak; apa yang mak bagi sumer best

8. Hadiah paling tak thrill sekali yang dapat ...
> Hadiah lucky draw pada satu dinner ni. Tapi sebab tak ramai yang hadir maka hampir sume orang dapat

9. Hadiah impian untuk ibu dan bapaku ...
> hantar dorang gi haji

10. Hadiah dari pakwe lama...
> cincin perak yang mana tah pergi

11. Hadiah kepada pakwe lama...
> tak ingat den

12. Hadiah farewell yang pernah diterima ....
> lampu malam dr ikea sebab pindah office

13. Hadiah farewell yang pernah diberi pula...
> kain dr kamdar kpd Lin sebab dia nak chow ke JB

14. Hadiah yang nak bagi kat org tapi tak kesampaian...
> teddy bear tapi tak jumpa org tu so tak bagi

15. Hadiah tipikal bagi kat orang...
> CD lagu

16. Hadiah untuk diri sendiri?
> Katil queen tiang empat

17. Hadiah untuk boss/ex-boss
> Tak terbeli lagi, nak bagi apa ye. ada cadangan?

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers