Pages

Hari ni aku.... derema dedara

Hari ni konon-kononnya aku nak menderma darah. Tapi kan tak cukup syarat so aku buat aktiviti lain iaitu meneman orang derma darah.

Kiri ni orang yang menderma itu.











Bawah ni plak efek ganas 18 nurse mencucuk penderma dan hasil mencucuknya pula di bawah sana. Warnanya merah dan penuh dengan zat besi.



























Aku tak cukup zat besi dan darah aku terapung dalam cecair biru tu. Sedeynya. Kerna itu aku tak leh menderma.



Marilah kita menderma dara(h) dan jangan menghisap dada(h)











Ni makanan yang diberikan kepada penderma berjaya, siap ada sijil lagi. Korang takkan nampak dengan jelas sebab gambar lagi lawa aku dah ter'delete'.

5 comments:

AchiQue said...

x ckp zat besi? ingat ko xleh menderma sbb tak cukup berat =P

p/s: baik ko makn besi banyak2 untuk mendapatkan zat.

mizzy N said...

makan ferum? aku bukan kurus melidi beb sampai tak layak nak derma.

apek terror said...

lu derma darah? selalu org bukan derma duit ker?

mizzy N said...

derma la beb, kalau tak derma jual namanya.

aida said...

lebam kt lengan aku hasil derma dadah, dok ada lg....

dulu ko kta aku x cukup zat.
skrng nie...padn muka ko

lain kali mkn megi byk skit. cam aku. bleh derma banyak lg.

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah