Pages

tenet fail tul...

aku betul2 terketinggalan dunia tenet dua tiga hari ni sbb tenet ofis slow dan asyik putus aje. Memang membantutkan sebab sampai nak email benda kerja pun tertunggak dan last2 aku faks dulu sebelum try lagi email esok pagi.

Kisah gembira terbaru : Aku rasa cam gembira sebab gembira lah... sukar nak terangkan sebab tak tau apa penyebabnya. Yang penting hujung bulan ni aku nak beli beskal untuk pembangunan diri sendiri. Maybe itu yang menghidupkan mood aku kot.

Kisah sedih terbaru : Bos aku tegow coz datang lambat banyak hari. Nasib baik das2 dia lembut dan aku dah memang sedia nak terima hakikat kena tegur. Ye bos, I rajin2 kan diri gi ikut masa yek. Itu la fungsi akan datang baby blue I!

Esok aku kena gi latihan sms kat glenmarie. Ahahah, sambil2 latihan bleh cilok wifi ke sini kot. Aaaa, bladder aku ni asyik nak nulet je. K a ciao and out.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers