Pages

Stail berbahasa baru

Disebabkan oleh beberapa kawan yang baru dan lama aku dah cakap ala-ala budak muda era 25 tahun ke bawah pulak. Antara yang menjadi tuturan aku sekarang ialah

Doooo, yang digunakan dalam "Besar gile doooo." Selain itu yang aku harap2 aku akan jauhi untuk sebut ialah ... NGAM. Tak rela dooo nak cakap ok ngam sebagai pengganti "Ok".

Esok aku ada appointment buat HIV test. Gerun sihhhh walopun tau insyaAllah xde la HIV dalam badan. Lepas tu wiken nie aku pulang lagi ke JB untuk kemaskan persiapan yang patut. Sementara itu aku akan cite kat korang pasal persiapan aku keh.

Aku nak cite pasal persiapan aku menuju ke nak kawin2 nie tapi malu la doe (haha). Tapi sebab kawan aku dah sebut2 aku rasa ok kot cite. Aku teringin nak kongsi ngan korang. Ok ak gi kelija.

Malam kang la update gambaqq. Sejuk sangat kat sana.

2 comments:

JohnJenin said...

wah. jalan jalan menuju kebahagian. pakcik pon nervous dolu2 masa nk ambik hiv test walaupon tahu clean. hehehe

btw pakcik suka template baru kamu ;)

Au and Target said...

You're going through the premarital thinggy? Is it worth it or just a lot of boring old lectures by selfstyled saints?

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah