Pages

Souvenier For You Oktober 2010

Aku sedang mengemas barang kat rumah. Dah sebulan aku pindah tapi barang mcm x surut2 aje. Banyak pulak barang yang dah lama tak pakai tapi berharga lagi. Ada antaranya aku beli masa bercuti ke luar Malaysia. Sayang ahh nak bagi orang lain macam tu aje.... Nie semua souvenier tau huhuhuhu. Macam mana nieh?

Aku bagi korang nak barang-barang nie dengan percuma tapi bersyarat la. Hahahha, keji tak ada syarat? Ok la untuk itu korang kena teka tempat yang aku pernah lawati luar Malaysia. Alahai jawapannya korang boleh tahu melalui pos lama-lama aku.

Okla aku bagi klu dengan sila isi tempat kosong berikut. Sila la jawab. Aku akan moderate jawapan- korang supaya adil ok. Apa hadiahnya itu, misteri. Tarikh tutup, Rabu 13 Oktober 2010!


AKU DAH SIAP LETAK GAMBAU LAGI, MIZZYN PERNAH MELAWAT KE??








JAWAPANNYA IALAH
1. BANGKOK
2. BANDUNG
3. BALI
4. SURABAYA
5. SINGAPURA



Ok! Selamat maju jaya.

10 comments:

Au and Target said...

Hi Missy! Free goodies, huh? Sounds nice.

mizzyN said...

yep a freebie giveaway. hehe, sorry that you can't understand it as i wrote it in Malay.

azyze said...

bangkok
bandung
bali
surabaya
singapura

aku boleh masuk ke? heheheheheh

mizzyN said...

nampaknya azyze sudah mengomen. nanti aku approve keh.

DrSam said...

dah singgah ni kena komen/cuba conundrum yang hebat ni...

1. Bangkok
2. Bandung
3. Bali
4. Surabaya
5. Singapura

p/s: tadi dah komen sebenornye, tapi internet pula sangkut :)

Sue said...

salam ziarah.

suke gmbr bali tu... cantik!!!

mizzyN said...

oh azyze dengan dr sam aje yang mengomen.

yg lain2 x nak try? btw thanks sue sbb singgah hehe.

mizzyN said...

ok azyze dengan dr sam je yang mengomen. meh hantar alamat claim hadiah :)

azyze said...

yay!
you know my alamat kan?

or should we have our annual meet? hehehe

DrSam said...

received your mail and already replied. TQ mizzyN.

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah