Pages

Memang x ada keje.

Siapakah mereka dalam gambar ini. Tahun bila agaknya gambar ini diambil ye?


Ini macam belakang rumah mak sedara laki aku je.




Masa nie semua rumah ada bela ayam sendiri.




Hmmm.




Dorang nie suka bergambar dengan alam.
Maklumlah orang dulu-dulu kan bekerja dengan tanah.



Belakang semak pulak ya.




Bukit mana belakang tu?




Hehe. Kain senteng.


Tunggu bas nak pergi mana tu?




Eikkk dah ada motorsikal zaman nie?


Masa beraya dengan mertua aku di Pahang, aku sempat lagi buat photoshoot sekitar rumah mak saudara laki aku. Rumah tu jadi tumpuan adik beradik ayah mertua aku jadi sementara tak ada orang datang lagi kami sempat mengkoreograf gambar ala dolu-dolu. Idea menyarungkan kain sampin sebagai tudung tu datang daripada adik ipar aku. Kelakar gila hasilnya. Oh ya, aku buat mimik muka macam orang tahun 1930s amik gambar, mana geti senyum. Tapi macam biasa mata kena la sensorkan hehehhe.

Kawan aku komen dalam fb, "Korang memang x ade keje ke?" dan adik aku tolong balas, "Ni la keje kiteorang hehe". Kawan aku yang lain komen "Sebijik cam org dolu2 amek gambar. kain senteng sket, muka serius hbs. hehehhehehee.... salute2!!" Hahaha, sampai gak mesejnya. huhuhu.



Huhuhu adik aku pulak asyik nak posing tersenyum sikit macam gambar IC.
Ciss, gambar mcm x berapa menjadi.

6 comments:

azieazah said...

wakakaka.... pakai seliper Jepun tu yang tak tahan. Awat tak pakai terompah? hahahaha...

ouT oF My MinD said...

dude...
muka ko mmg muka mak esah.
thanx

azyze said...

aku suka, aku suka!

seperti ingin tiru tapi keadaan di kuala lumpur sungguh tidak ada yang ala zaman dolu cenggini heeheh !

Zaidi Hamid said...

haha i find this somewhat cool,though.

mizzyN said...

azieazah,
terompah xde kak masa tu :D

oomm,
mak esah tu gelaran arwah nenek aku. kira ok la tuu.

ely,
hilang tensen hehe.

zaidi,
u should try it. hehe.

thoyol said...

aku rasa macam tengok gambar teaser cerita hantu indon..

scary. huhu..

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah