Pages

Wau sudah 75 follower

Aku nak ucap terima kasih pada follower baru ku. Walaupun dah seminggu x berblog tapi ada yang nak ikut jua. Blog memang menjadi kaunter luahan hati aku tapi bila dah sedar ramai orang membaca kena juga tulis perkara yang mempunyai ciri-ciri am. Macam mana kita nak bercerita pada kawan kan, kena tengok yang mana sesuai tengok spesifikasi pendengar. Bak kata aku dalam fb hari nie, semua benda ko kena tahu - ehem ehem. lagi2 bila kerja bidang komunikasi dan media nie, tetapi tak semua benda yang ko tau tu ko kena bagitau orang.

Aku ada banyak idea tapi sikit masa nak duduk menaip. Ayat rekaan aku mesti power beb, takkan nak tulis tapi lepas tu bila baca balik sendiri pun sakit hati baca. Bab-bab menulis nie aku ngengada sikit tapi tak la perfectionist. Ok, tiba masa meeting plak. See u later.

3 comments:

Iiyana diabu said...

tahniah....bestkan bila dah ramai pengikut...

DrSam said...

tu le...kadang ilham datang menderu, tangan dan jari pula membeku :)

Hazrey said...

NAK MINTAK UPAH PLEASE. Yes, Im using caps.

hELLO

hELLO
:D

Followers