Pages

Jalan-jalan jadi penembak gambar di KL

Walaupun dah kahwin aku tetap jugak nak amek gambo. Nasiblah baik suami aku pun budak foto maka dia memahami la kehendak Mizzy N yang gedix ini.

So hari sabtu hari tu lepas aku ikut suami aku pergi melaporkan Hari Koko dan Cokelat Malaysia di MdVeli , terus aje aku pergi jumpa kawan-kawan kamera aku untuk jalan-jalan sekitar KL.

Inilah hasil 60 minit melepak di KL. Langit cun gile pulak. Eh, mestila ada edit-edit sikit kan hehe.


















cantuman 4 gambar



1 comments:

yoon see said...

Cun cun, cantik!

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah