Pages

Brooch daripada fabrik felt.

Posting terlewat sebab minggu lepas aku sibuk dengan berpindah rumah. Memang semua aktiviti kokurikulum aku tinggalkan. Tapi minggu ni aku akan tumpu pada semua perkara lain juga, selain daripada mengemas barang di rumah. Maklumlah, masa pindah haritu barang aku semua sang suami masukkan dalam plastik hitam sampah tu. Senang nak mengemas kata dia, tapi payah nak cari barang pada aku. Sampai hari ni aku tak nampak mana cincin tunang aku. Adoilaaa. Bila la akan nak jumpa tu. Harapnya dalam masa terdekat ni la.





Comel kan brooch kambing biri-biri di atas. Aku nak buat dalam bentuk kucing ke. Kena ilhamkan atas kertas ni. Setakat pin tu aku ada berlambak di rumah. Aku memang kerja memborong pin dan barang-barang kraf je sejak mula berkahwin sampai sekarang.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers