Pages

Kyoot Khamis : Covered button without buying the tool

Dah lama dah aku inginkan benda ni. Namanya alat menutup butang. Harga dia dalam RM17 kot. Butang-butang tu pulak RM20 untuk 100 unit. 



Namun sebenarnya kalau kita nak butang bertutup kita tak payah pun beli alat ini. Malahan mak aku dulu ada ajar macam mana nak buat butang bertutup ni. Last aku buat masa mak aku jahitkan baju mengandung dulu. Baru la nampak comel sikit bila butang bertutup sama corak dengan kain.



Nak tahu macam mana, jom klik tutorialnya di laman ini

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah