Pages

Positively splendid 22 months already.

Yeahhh. Mikael dah setahun sepuluh bulan. Aku nak sambut ulang tahun ke-2 dia di JB, mungkin sambut semasa puasa tu pada tarikhnya atau semasa Raya buat sambutan sikit. Apa-apa pun anak aku dah besar dah sekarang. Masa untuk adiknya? Eh, apakah soalan itu? Memang dah on dah untuk anak kedua, tapi tiada rezeki. Yang sibuk bertanya pula boleh pulak sebelum aku jawab, boleh komen "Kau amalkan perancang ke anak kedua ni?" Amboi sibuk pulak dia. Perancang ke apa, itu syhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Bulan Mei ni, sejak berpindah rumah ni makin busy pula hari-hari aku. Bila free je jaga kedai, bila tak free pun jaga kedai. Sesungguhnya masa-masa free aku sangat sikit sahaja sekarang. Terima kasih suami kerana bagi aku peluang untuk berniaga, nanti kita sesuaikan diri. Nak menjelang Jun ni pun bakal ada perubahan besar yang akan memberi kesan kepada keluarga aku jua, aku harap perubahan itu akan berjaya keluarga kecil aku hadapi. InsyaAllah.

Sementara itu ada lagi dua bulan nak menuju ke arah anak aku dua tahun.

Mikael, Ibu loves you soooooooooooo much. I will do anything for you, and I will do things for you too. Hope to have more you and me time, ibu sibuk mengejar material dunia dan harap tak tertinggal merangsang perkembangan anak ku sorang ni.

I love you!!!!!!!!!!



0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers