Pages

Pameran Gila Gila Di Galeri Petronas #Lagilagigilagila

Minggu lepas memang minggu menghabiskan duit.
Sabtu - ikut suami aku pergi ke Jitra, Kedah ada kenduri. Malam lepak Kedah.
Ahad - Pergi Pulau Pinang menjejak lukisan yang belum dirakamkan di Lebuh Chulia dan test jambatan baru, Tidur di Taiping.
Isnin - Jalan-jalan di Tasik Taiping sebelum pulang ke KL sebab suami aku kena recall kerja.
Selasa - Lepak KLCC sebab suami ada event dekat-dekat situ, meround di Galeri Petronas.

#lagilagigilagila


Bermula bila entah, sampai le 15 Jun ini turun le Galeri Petronas KLCC, dan ambil gambar-gambar menarik. Kalau ada Instagr@m upload dan bubuh hashtags #galeripetronas #lagilagigilagila dan tag @galeripetronas punya Insta akaun. Ada hadiah katanya kalau terpilih.

Ada banyak event best bersempena ni, tapi dah terlepas la pula. Hanya mampu menikmati hasil seninya sambil snap-snap pic sebab suami aku dah call nak pick up.

Nanti aku edit close up dan share pasal kenangan aku dengan majalah gila-gila ok. Bye!

































 czz















0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers