Pages

Testing ayam kicap kepsi.

Lunch kepsi ayam kicap meletup. Aku rasa ok je, takdelah kekicapan macam ayam masak kicap kat rumah tu. Rasa dia kurang sikit masin/manis berbanding kicap feveret aku iaitu kicap cap kipas udang. Member husband aku kata tak sedap, tapi aku rasa kalau ada cili padi duduk sebelah mungkin dia akan kata sedap. Menu terbaru sempena puasa, maklumlah dah seharian menahan lapar mesti nak makan sajian sedapkan. Untuk dua set RM21.90. Tengok, sekarang bajet lunch dah RM11 sorang dengan air sekali. Tepuk dada tanya selera. #lunch #makantengahhari

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah