Pages

Segala yang kotak tak semestinya bersegi

Tajuk di atas konon berinspirasikan pepatah lama, 'yang bulat tak datang bergolek dan yang pipih tak datang melayang'. Tapi ni versi cap ayam punya yang mana maksud tidak kesampaian.

Maka dipersilakan diriku memblog. Sila klik segala tulisan warna purple untuk keterangan lebih lanjut.

Ini ialah hadiah yang hampir menjadi tukun dan kini bersemadi dlm laci office aku. Dah luput dah tarikh nak bagi sang empunyenya, tapi aku pasti hadiah ini tak berkulat lagi. Hello there, bila lu mau jumpa gua ha? Ni macam ala-ala sneak preview la untuk saudari.


Kuih tiram yang aku suka, tak tau pun nama dia ku-in-the-weh tiram. Ni rembat daripada hasil tuaian perempuan ini. Tengok kuih ini teringat juga dengan kuih kapal terbang yang aku suka sangat, kalau mak aku buat donat kadang-kadang juga ada kuih kapal terbang. Kuih pesawat?


Akhirnya aku berjaya juge dapat benda ini sebab ada orang akhirnya repair voice recorder dia. Terimalah kasihku!

Lepas ni boleh la mempergunakannya semasa menunggu orang atau duduk dalam bas express dengan mendengar lagu-lagu faveret dan semestinya radio mana yang berlagu sedap. Aku baru tau benda ni boleh record lagu daripada radio juga, osem.


Ini ialah botol susu free. Haha! Jangan kata aku tengah kepingin nak anak ye. Oh ada satu lagi makhluk kecil aku rembat juga yang menjadi idaman daripada kali pertama aku tengok iklannya.

Ta daaa

Polly Pocket.


Ini pula ialah rupa lutut housemate aku hari ini.


Ini, ini, ini dan ini ialah subang yang aku beli masa berkunjung ke Singapura bulan lalu.
Kedai tu jual 2o doler 8 subang so aku beli 4 dan kawan aku beli 4.
Aku suka sebab tak jumpa lagi subang-subang mcm nie kat kedai subang 3 untuk rm10.

Ok itu saja kerawakan untuk hari ini.
Sekian.

xoxo
pangkah bulat pangkah bulat

3 comments:

ouT oF My MinD said...

y my knee also in ur blog...???

Naddy said...

haha kata randomness, smabil2 tu promot kawan2.

yoon see said...

Wow! So beautiful and so cheap!
Patutlah beli banyak! He..he..

hELLO

hELLO
:D

Followers