Pages

Silent reader sekalian

Aku sedang berfikir tentang silent reader blog, kenapa mereka jarang atau kadang2 tak pernah nak tinggal komen. Kita nak gak tanya kabar awak kan.

Kepada silent reader blog ini dan blog-blog lain, terima kasih lalu lalang sini. Saya menghargai masa dan tenaga yang anda luangkan untuk kami semua. Oleh itu saya mahu tujukan video berikut untuk korang.

Video ini kumpulan saya buat masa kami belajar dulu, sekitar tahun 2004 - 2005. Saya jadi kameraman nombor dua rasanya. Okeh sila tatap.


Sarah Raisudin - Izin Darinya.

8 comments:

Nabyha said...

perasankah ko ader silent reader, koh koh ;p

Naddy said...

mesti la ada. tu follower tak dikenali itu ade. silent reader apa.

Azyze said...

hello cik nadh *wavey wavey*

starting fahrin tu very the mood ala2 rancangan muzik-muzik ujung 80-an dulu. Saxafone track as backgorud tu yang tak tahan :)

Nostalgik sungguh.

Hmm... apa kata ko post sekali videoclip yang korang buat for En. Nik's class? hehehe

AchiQue said...

sedapnye sore sarah raisudin. sayangnya orangnya aku tak brape suka. haha...

Naddy said...

elynye, kami budak baru belajar maka yang basic la yang dihasilkan. gile sangat arteeaim kan. haha buat pon kat studio ipptar.

kalu nak keluarkan itu video kena heavy censoring la. takpun mencari isma balqis untuk meminta izin untk mengeluarkan bideoklip ada muka dia.

aciknye, lagu ni tak keluar radio pun aku rasa tapi memang sedapkan sore dia.

Anonymous said...

memang ada silent reader. I am one of those. Nice blog, keep the gud work. Cheers n selamat berpuasa.

Naddy said...

ya, itu dia silent reader sorang dah bersuara.

timakaseh saudara/saudari sebab baca blog ku ini.

aku pun salu silent reader blog org gak, sumtimes maleh nak mengomen.

AkaZukii ChaCha said...

kenangan terindah ni nad!
walaupun aku tak berkesempatan tengok 'live' nya kerana ke nippon..:p apa2pun best dapat tgk semula...

hELLO

hELLO
:D

Followers