Pages

2010

Di malam new year,
aku tersedar.
Aku dah tua.
Dan masih ada banyak azam tak tercapai lagi.
Baki dibawa ke hadapan la gamaknya.
sedey...





















Huhu tapi malam tu nasib baik aku sempat mengelak spray buih
Bau dah la tak best
Nasib baik juga ada spek mata
Ia berfungsi macam goggles plak yang
melindungi mata daripada efek dasat.



Hoyeah, Happy New Year 2010!
Malam tu gedik tak nak sambut kat Dataran Merdeka.
Konon nak melawan arus la.
Jadi aku dan suku sakat menuju ke arah bertentangan.
Kami pergi ke Damansara.

Apa pesen tah menyambut dengan spray buih.
Yang bodo ialah mereka yang spray macam nak mati malam tu.
Orang lain yang tengok pun terpengaruh nak main2 spray.
Buat free promo aje. Haha termasuk aku la tu.
Malam tu kaya la tokey spray tu sebab dia jual 4 cans for RM10.

Battle of the buihs

Tetiba je dah 12 malam.
Terkeluar la semua bunga api untuk memeriahkan langit.
Bintang hilang keluar bunga.

Please tick the appropriate sky.

Cantik.


Banyak sangat buih maka inilah akibatnya.
Memang macam parti buih.

Bila tengok nie tetiba terasa tua.
Yang pakainya pun umur 15.


Kaki dan sisa sisa botol spray.

I see you!


Selamat tahun baru.
2010.

2 comments:

Byha said...

oi! dare manes ;p

ouT oF My MinD said...

oi....new year cara islam la....

hELLO

hELLO
:D

Followers