Pages

soerabaia


Aku pernah ada blog bertajuk INI IALAH. Konon nak blog satu gambar sehari.Tak tercapai langsung anganan itu. Sempena kenangan lalu itu aku blog pasal gambau la hari ini.


Ini rambut anggun kawan saya selepas cuci kat kedai. Masa nie tengah rehat tengah hari Jumaat. Aku ngantuk gilee duk opis jadi teman dia cuci rambut.




Ini ialah hasil tangan gambaqq.blogspot.com.
Storybook separa outtamymind dan akim stapak yang edit.
Cepatlah tuan album nie ambil hari ini, kelegaan dan kegembiraan oooh.




Ini ialah aku pagi semalam. Aku teringat Hatake Kakashi
dalam cite Naruto pula bila beraksi macam nie.
Main dengan lighting semula jadi dapat efek macam misteri pulak.
Aku suka.



Mizzy N



Hatake Kakashi of Naruto


Sementara itu malam nie nak sambung melukis la. Aritu aku janji dengan kawan aku kata nak melukis hari2 tapi dah 5 hari aku tak buat pape. Kalau rajin jenguk la sini juge, my nukilan juge - lukistulis. Aku punya lukisan amatur aje jadi jangan harap la tahap potret Imuda mahupun main2 kaler hebat ye.

10 comments:

azyze said...

potret imuda, hahahaah! tak boleh blah btol :)

@cu SaYaNg said...

ada iras2 la dengan Hatake Kakashi

Sherry said...

hhee.. nice pic I think of the ninja contest I take part

mizzyN said...

everybody, hihi

yoon see said...

Hello mizzyn, so many entries I kena baca sekarang....
I letihlah but your posts are all so good!
I like the cute puppy photos. I hope to be able to snap such a cute puppy series!

Banyaknya dancing video. I tengok satuje.....

Sorry, the batik workshop was cancelled last week. We can always meet up again when we are free. May be bulan enam. There is a School holiday on Saturday!

Good nite mizzyn!

JohnJenin said...

Boleh tahan lukisan kamu. Pakcik suka lukisan pompuan pakai tudung tu. Nampak unik.

DrSam said...

walauweee...sejibik kakashi sensei, siap dengan mata sharingan lagi :)

mizzyN said...

yoon see, yes! see u in june.

mizzyN said...

pakcik, nak kena asah lagi nie.

dr sam, mata sharingan.... haha

Au and Target said...

Hi Mizzy! I'm back from Europe. Not easy to visit you though as my Internet connection sucks!!! Jaring are being a pain in the arse about checking it too. When they decide to get into shape, will check out the posts I missed.

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah