Pages

Khamis dah?

Cepatnya masa berlalu.

Tadi ada perhimpunan kompeni dan buat multi kamera shoot untuk streaming supaya cawangan negeri lain dapat tengok. Last menit tu aku dapat peluang operate kamera video satu. sukee!!! Walopun kamera tu lari white balance dia pastu tetiba tak fokus dan ada masalah kabel pula. Stay cool je la sebab lepas tu perhimpunan pun habis dahh.

Tak larat nak blogging sebenarnya sebab mata dah berpinau tengok laptop office 3 hari x 6 jam. oooooooooooooooh. Aku nya tangan tak larat dah nak menaip jadi I pass my keboard kat kawan I suruh dia bawak balik office dia la. Babai keyboard! Selamat berbahagia dengan tuan barumu. Tata, lovely keyboard.
Ko nak tak out of my mind?
Ko kan asyik penat dengan ngantuk aje.
Sambil tutup mata pun boleh chatting dengan epal.

Sib baik malam nie aku nie gi servis windows 7 aku so aku cadang nak puasa jap daripada online. Nak rilek, see u Isnin! Ciao!

3 comments:

thoyol said...

aku nak keyboard tue.

Haha.. :P

DrSam said...

begitu anggun sekali membawa keyboard sebegitu rupa. Adakah ini gaya muda-mudi berfesyen di masa akan datang?

Naddy said...

thoyol,
okeh, tapi 3 bulan baru siap.

dr sam,
ye kot. semua benda supersized.

hELLO

hELLO
:D

Followers