Pages

Gedix Nak???? Kahwin laaaaaa

Obviously aku akan kahwin lagi 2 menggu. So aku dah menerai baju dan akan pergi fitting [mintak2 baju itu ada lagi :)] esok malam tapi appointment x buat lagi.

Cun kan baju nie. Oooo rasa sangat dara. Obviously masa bersanding masih lagi... Ahahhaa. Deymm. Puakanya aku nak gak sebut. Geli la minah kat diri ko sendiri tapi... blog aku suke hati akula.

Ini bajunya! :)



So wiken lepas lepas pergi ke Nilai ngan peeps terapat aku utk beli dan belah barang kahwin. Arghhh pening nak pilih kaler apa sbb aku manade tema kaler lagi masa nie.Pemilih barangan kahwin handalan amatur diimport drpd Kelantan dan Kedah tapi keje kat KL :p



Hahaha dorang riang ria pilih.
Tapi aku jadi blur as a blurry efek kat photoshop.



Masa nak balik tu of course kereta menjadi kecik ruangnya.
Aku pun tersepit belakang tu.
Haha, saya tak reti drive la harap maklum.
;(



Sebelum tu dorang teman aku beli henbeg dan kasut untuk hantaran tunang aku kepada aku.
Ye kawan-kawan bakal pengantin nie punya taste pelik-pelik jadi kena beli sendiri. Nampak tak mana pembeliannya? Hehe ada tuu ha.


1 comments:

Darling Pya said...

dah tak lama dah...best nye...
org lain yg nk kawin..aku lak yg teruja...hahahaha

hELLO

hELLO
:D

Followers