Pages

Mitos suka hati dalam masyarakat 2

Baru aku teringat apa aku nak tulis untuk item no 6 dan no 7.

6. Kalau bagi hadiah kain kat gelpren nanti jodoh tak panjang. Habeh kalau bagi kain potong masa tunang tu ok plak, tak de efek la ye masa tu. Apa kaitan kain ngan jodoh ada takde pun tatau. Break kerana kain, sadis sih.

7. Ada opismate aku dulu zaman2 kat opis lama kata kalau dah kawin xde jerawat dah. kalau jerawat naik x ingat maka konon2 mcm ada benda lain mcm. Huh? Adakah ikatan perkahwinan ialah rahsia kemulusan kulit wajah? Okla aku kahwin cepat le sebab apabila bersenggema hormon mungkin seimbang dan MUNGKIN kulit lebih orait? Haha. mengong betul budak ofis aku itu walhal jerawat kan norma kehidupan walaupun jarang2 berlaku pada waktu dewasa.

lain2 aku cuba ingat esok sampai 10 la aku nak buat nie. maka ada lagi 3 mitos.

2 comments:

@cu SaYaNg said...

alasan jerawat konon ek..walhal diri sendiri yg x sabar nk kawin...hahahaa

Au and Target said...

Wedding day soon. Are you getting nervous?

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah