Pages

Twitter atas jalan raya!

Aku di atas Jalan Kuching tengah melayan laptop bernyawakan broadband Celcom. Memang wilayah Celcom la sebab semasa bergerak pun line ok sahaja. Tapi kat rumah aku di tingkat X itu haram nak ada line hebat. Asal gerak aje hilang, siul betul pastu tetiba ia kata aku dah guna overload pastu mandai2 nak slowkan kelajuan. hampess. walhal aku cuma guna utk gugel, fb, twitter and blog nie. kat office lagi la jangan harap ada line. aku saspek memang kawasan meja aku tu kubu internet sebab line wifi pun mcm xde.

Hahahahahha baru je disconnect tadi. Tapi setakat nie aku tak test atas lebuh raya Utara Selatan lagi.

Oklah aku nak gie lari2 tayar hantar kad kahwin. sape nak kad boleh pm aku kat naderiey@gmail.com tapi tetakluk kepada terma dan syarat aku nak bagi. cheh cheh macam la pertandingan plak :P

1 comments:

Darling Pya said...

uiks..nk antar kad kawin pun ada T&C ke...hahaaha

hELLO

hELLO
:D

Followers