Pages

ASA 2010

Last wiken 18 & 19 feb ada Anugerah Seri Angkasa 2010 di PWTC. Aku pegi kedua-dua hari sbb malam first teman kawan aku dan juga menggunakan kad jemputan dia untuk memboloskan diri pada malam kedua. Nak tunggu kad sampai ke tangah tak ade pun.


Kod berpakaian ialah hitam dan bling bling dan aku pakai baju hitam tapi takde bling bling.



Persembahan bukaan ialah nyanyian lagu tema ASA.
Kalau korang belum tengok boleh la tengok melalui link di bawah.
ASA Bahagian 1
ASA Bahagian 2
Senarai pemenang




Oh yeah out of my mind juga ada di situ sebab Xpresi Kembara dia dicalonkan untuk audio terbaik dan mixing juga. Tapi tak de menang pape.



Aku pergi dengan kawan daripada Klasik Nasional jadi kami duduk di atas tempat liputan radio.
Bilik atas ni pun kena guna headphone baru dengar sebab sound proof.



Masa malam anugerah pertama tu penerbit drama radio Kak Zuraidah menang untuk drama Tasik. Drama tu juga menang untuk skrip drama terbaik. Oleh sebab dah kena masa jadi kawan aku Nurul tu pun interview dia. Tahniah Kak Zuraidah.






Kak Zuraidah daripada view sini.



Ramai mcm ni je sebelum acara bermula. Aku boleh nampak exbox-exbos aku masa keje kat bahagian Radio dulu.

Lagipun malam 18 feb tu banyak pencalonan untuk anugerah-anugerah belakang tabir jadi x ramai dijemput.



Malam tu ramai penyampai antaranya ialah NYE, siapa tu? Itu Norman, Yusry dan Edry atau nama lamanya KRU. Hehehhee mana ada, nama dorang masih KRU juga.



Ada artis juga malam tu macam Intan Nor Saina. We studied together at UiTM years ago.



Me and the gigantic trofi. Each winner received a trofi and certificate.
The winners for Best Director, Best Drama also won a trip to Los Angeles.



Just before we went home we grabbed some photo opportunity with some of the winners.
DJ AIfm Chong Keat Aun ( Ai FM ) - Best Male Radio Announcer



DJ Lin Suria fm, best female radio announcer
Dia bagi kiterorang kongsi merasa pegang award gax.



penerbit drama tv - perempuan
Ni orang RTM tapi aku tak tau pe nama dia.







Bersama Elaine Daly yang menang pelakon drama tv terbaik untuk 'Apa Dosaku'.
Dia sangat tinggi.



Lepas anugerah kami pergi makan kat Syed Bangsar, terjumpa buah hati ny-mind, hahahahha chenta 10 tahun koooo. Lepas tu suami aku terjumpa Liyana Fizi yang dulu kerja sebagai PR Celcom. Aku dengan gembiranya terus tegur dia dan kata "Liyana Fizi?" dan terus amek pic. Kesian suami aku tak sempat photo op walaupun Liyana Fizi rakan bekerja dia bukan aku. Kalau anda tertanya siapa dia, dia yang dulu penyanyi Estrella. Nah ni video dia :D

BTW Liyana Fizi dah tak kerja Celcom dan bergerak solo sekarang.



0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers