Pages

Tadi pergi pesta buku kali kedua

Tadi pergi ke pesta buku buat kali kedua. Tahun ni rasa macam tak meriah pula. Entah kenapa tah. Tadi pukul 7 malam bahagian buku antara bangsa tutup dah. Tapi sempat la membeli bekalan buku untuk masa bosan.




Sambil-sambil tu melawat kedai Gempak cekau satu t-shirt. RM20 je you. Cute design dia.



Pergi tingkat 3 jumpa kedai Creative Enterprise beli komik zaman2 kecik dulu.
Ini ialah kartun travelogue yang sangat informatif.



Ye dan juga untuk pembangunan diri.
Penat la asyik nak gugel resipi.
Beli je senang.



Hati aku memanggil2 suruh beli ini buku.
Ia kompilasi rencana pasal komik Malaysia dan negara lain dulu dan kini.



Kawan aku juga beli novel ini.



Dan ini.

Aku dah 10 tahun tak baca novel Melayu secara gigih. Entah kenapa tah. Pada suatu ketika aku terus tak nak baca dah. Ermmm hakikatnya nak menghabiskan satu novel pun payah sekarang ni. Tapi aku atasi ketagih membaca aku dengan membeli majalah dan surat khabar setiap hari dan minggu. Oh ya dan juga membaca artikel2 yang menarik di Internt ya.

Tata. Last day 1 Mei 2011 di PWTC itu. Tata.

2 comments:

DrSam said...

tak berkesempatan lagi menyinggah ke pesta buku. mungkin dalam sehari dua ni.

yoon see said...

Best dapat pergi ke pesta buku Mizzyn!
I tak jadi pergi.

OK, take care, see you again!

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah