Pages

5 minggu lebih di bandar Johor Bahru

Pyan Rizal sang suami aku pernah offer aku untuk berpindah ke bandar kelahiranku Johor Bahru! Oh sangatlah sesuai kan. Tapi aku menolak mentah-mentah buat masa ini. Walaupun rtm dekat je dgn rumah aku dan laki aku punya kompeni pun ada cawangan kat sini tapi aku katakan tidak.

Aku kata kawan2 semua dan kehidupan ku pada masa ini kat sini dan aku memang nak spend masa kat kl dulu baru fikir nak ke negeri. Dalam masa 5 tahun lagi entah ke Johor, Seremban mahupun Kuantan tak tau lagila camne. Itu tempat2 yang ada rtm la.

Hakikatnya aku ada la kawan kat jb tapi ikatan aku dgn jay bee longgar sikit. Tahun 1995 aku sekolah Melaka dan 2000 sampai skang kat shah alam n kl. So...

Tapi setelah 35 hari dikuarantin di rumah aku pasti aku boleh survive di JB jika perlu berpindah. Oh BTW anak aku pun masuk 5 minggu today. Aku rasa macam makhluk kat zoo tu yang kalau dipindahkan ke zoo baru kena kuarantin. Agak2 dah masak baru lepaskan untul tontonan umum. Bukan aku kata aku macam haiwan dikurung tapi macam tu la. Setelah 5 minggu idea nak duk jb tu tidaklah nampak dahsyat sangat.

Hahaha sangat la aku nak pindah! Oh tidak. Kalau nak tahu aku nak ke pindah jb tanya aku lagi 5 tahun ye, sekarang aku x mahu lagi :P

Lupa dah nak buat entry apa sebenarnya. Takpe la bye.BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

azieazah said...

Sesekali tukar environment pun ok juga. Best apa. Tapi, JB tu lebih kurang KL gak. Semua mahal...


Ramadhan 26th: “Bang Berahim, tolong Bang Berahim!”

naney said...

aku nak sgt pindah JB..

hELLO

hELLO
:D

Followers