Pages

Diwali dan TV: Meriahnya Otot Shah Rukh Khan & Kelakarnya Lawak Tamil

Salam Deepavali kepada mereka yang sambut deepavali. Malam Deepavali tu aku tengok Om Shanti Om dan kagum dengan bentuk fizikal tubuh heronya. Selama ini aku menganggap Shah Rukh Khan setaraf dengan Rosyam Nor, dua-dua pelakon matang dan terer dalam bidang seni masing2. Tapi tiba-tiba pula Shah Rukh Khan kini nampak berganda2 lebih hebat daripada Rosyam. Aku terkesima...

Gambar-gambar ini tak seindah visual sebenar.

Dalam area-area hari Deepavali itu juga aku menonton Shivaji the BOSS. Kelakar gile aksi baling syiling dia. Aku ni dah lama tak tengok cite Tamil dan Padaiyyappa pun tak sempat lagi nak tengok. Bila menonton cerita Tamil rasa gembira sebab lawak dia bodo-bodo je tapi tak bahlul cam lawak tempatan yang kadang2 tu bukan kelakar tapi wujud perasaan menyampah kalau tengok.

Sama aje aksi si Rajnikanth ni dalam Padayapa/Padaiyappa/Padayappa dengan Shiavji the Boss... Satu lagi Kanth selain Shah Rukh Khan dan lain-lain Khan

Fakta :
1.Cerita India faveret aku - Dilwale Dulhania Le Jayenge
2.Cerita India tak pernah tengok - Bobby
3.Cerita India aku tengok tanpa subtitle, zaman VHS dulu - Dil To Pagal Hai
4.Hero Faveret aku - Shah Rukh Khan, Akshay Kumar
5.Hero pompuan faveret aku - Mahima C, Rani M & Urmila (minah ni cam tak tua2, Juhi C
6.Hero x faveret - Sanjay Dutt, Salman Khan dan Abishek B.
7.Hero pompuan x faveret aku - Karisma dan Madhuri dan hero pompom zaman sekarang

1 comments:

AchiQue said...

gedh, aku pn tgk sivaji the boss. kelakar tak ingat. cite tamil ni kadang-kadang aksinya tak masuk di akal tapi tetap lebih best nak banding dengan movie2 oleh pengarah filem anak mami tu.

sivaji the boss, terbaik!

hehe, tapi tak tengok sampai abis pon. sampai bini dia kene colek je. apa jadi?

hELLO

hELLO
:D

Followers