Pages

Sugarglider

Lama tak tengok internet tanpa batas ni. Bizi u sebab buat keje sorang2 takde masa nak bersuka ria... Ahhh, k sambung balik... Ini ialah,




Makhluk comel ni aku jumpa di Taman Haiwan persendirian kat area Temerloh. Bayaran masuk sorang RM5 rasanya, tak ingat sebab lama dah.

Sugar Glider ni ada kulit lebih dari bawah tangan dia hingga ke kaki macam tupai terbang. Jadi ia bergerak dengan melayang dari satu pokok ke pokok ala dan aku rasa dia suka benda manis jadi ia diberi nama Sugar Glider. Si Sugar Glider ni ada pasangan dan anaknya, dan menjadi tarikan terbaru di sini. Tuan Empunya Taman ni kata dia beli dengan harga 200 dolar sepasang.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah