Pages

bengang betul aku.

Masjid baru terletak sebelah port 'pak gard' (gelaran manja je) beruniform biru. Oleh sebab itu, padan muka aku kena tegur dengan sorang gard masa tengah snap2 lagi gambar masjid. Kata pakcik ni "Adik ni kalau staff sini pun janganlah snap gambar nampak2 sangat, ini kan kawasan larangan. Takut nanti ada yang mengadu. Kalau nak ambil gambar dari jauh takpe". Nasib baik tak de orang menyaksikannya tadi sebab aku malu gila.

Sebenarnya aku agak lupa yang sini bukan boleh suker2 je ambil gambar. Bawak kamera @ sebarang alat merakam personal pun kena ada kebenaran (sepatutnya) ini lagikan pula nak snap2 gambar di sini. Tapi gambar masjid yang dalam posting sebelum ni aku nak letak juga. Kalau tak nak orang nampak selubung je dalam kain je tunggu nak siap. Jahat tak ayat?

Kenapa aku bengang sangat ek? Sebab utama ialah orang yang tegur tu memang aku tak suker dari zaman praktikal kat sini. Apa cerita sebenar aku dah lupa cuma part emo je gues ingat.
Katanya ketika itu dengan penuh gah "NAMPAK TAK NOMBOR NI SAYA PUN ADA KUASA TAU!" sambil tunjuk no kakitangan 'pak guard' dia yang besar tu kepada kawan aku. Nak berlagak pun dengan student praktikal, come on la pakcik tak jantan langsung.

Kang kalau bengang dah habis aku padam la posting emo ini. Pakcik tu pun tah ingat tah tak episod dia berlagak dulu tu. Aku pakai baju merah dan aku marah. Menci!

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers