Pages

SAYA NAK JOIN FLASH MOB!

Aku baca The Sunday Star dan ada artikel pasal ini http://www.klue.com.my/articles/3045-Gleek-out-at-Glee-Flashmob-Dance-in-KL. Kalaulah aku tau boleh join sekaki. Argggghhhhh... Dahla minggu lepas aku baru je buat pos kasar pasal flash mob. Nak join flash mob. Nak join nak join nak join!

Ini dia draf tuu....

POS DRAF AKU PASAL FLASH MOB.

Aku layan u tube nie sementara menunggu partner datang ambil nak balik nie. Macam mana aku boleh terlayan flash mob ya. Mula2 aku cari pasal glee, semenjak high school musical datang nie macam2 versi muzikal ada. Dalam reality flash mob yang menari pada aku ialah idea yang sangat-sangat menarik.

Flash ialah kilat dan mob ialah kumpulan. Jadi aku anggap flash mob ialah kumpulan yang tetiba wujud dalam satu-satu lokasi macam kilat untuk satu misi dan kemudian hilang dan kembali meresap dalam lokasi itu.

Pertama ialah Flash Mob yang terinspirasi dengan Glee. Dalam laman di utube nie, ada orang komen dia pernah tengok flash mob lagi best daripada ini. Kenapa ada orang yang ala-ala jaded dan suka nak kata, ala biasa aje bila orang lain suke nak mati tengok tu. Sangat party pooper.




Lepas tu aku tersangkut dan teruskan mencari pasal flash mob joget2 nie dan jumpa ini. Ini penerbitan berskala hebat nie untuk produk keluaran sana. Tapi best gile lagi2 bila dengar reaksi daripada pengunjung yang datang.




Nie proses pembuatannya. Bayangkan nak ambil 400 orang penari kena uji bakat 10,000 orang. Lepas tu bendanya buat sekali aje. Kalau buat satu kat KL Sentral best juge, lagi2 bila buat time semua orang tengah terpana tunggu train.


Ini The MAKING.



ini pula flash mob yang aku korek dariapa u tube.


























4 comments:

Anonymous said...

sian ko baru tau pasal nie...

- si gelap dr perhentian-

Aida Nurni said...

ada kat KL sentral untuk Glee Flash Mob Dance NTV7 15th May ni

JohnJenin said...

pakcik suka la bollywood flash mob kat times square tu. rasa nak menari sesama. hehehe

Naddy said...

si gelap san shcool of thought,
tak gi rehearsal segan plak nak gie sabtu nie.

johnjenin,
dorang memang raja flash mob kan.

hELLO

hELLO
:D

Followers