Pages

bLOGGERS gayTHERING Mac 2010

Mari bercerita sebelum ditelan dek zaman.

Sabtu aritu aku pegi gathering blogger dengan outtamymind di Rawang. Aku nak ajak azyze tapi dia ada job wedding plak. Job nyanyi kot. Kalo korang nak penyanyi freelance area Klang Valley boleh try tanya dia. Hehe, promosi tidak berlesen.

Gathering ini dianjurkan oleh Mazidul Akmal Sidek, Bapak Gegula. Ondscene dan beberapa blogger lain yang glamer sungguh. Oleh sebab dah glamer jadi tak yah link kan dorang kanlah.

Sebab post ini banyak gambar jadi biarlah gambar menceritakan suasana itu ok. Silakan.


Nie orang Taman Rimba Komanwel tu kot.







Akhirnya menang gak minah ini.

Ini baru betul air tenaga nie.


I also have my own papparazzo tau.









Budak nie baru 11 tahun dan bapa dia kerja kat Algeria. Alamat blog dia entah ye.



Saya yang cuba bersosial. Hihi.


Bloggers yang rajin datang menempuh jem dan ranjau tol.


Menunggu nombor cabutan bertuah di sebut. Aku menang pek ubat ketiak, biskut oreo dgn biskut tiger.


orang kuat bercakap sedang posing.

Bapak gegula, please jangan buat aksi nok.


Dua ekor wartawan, eh penerbit la. Dua2 gile glamer.


Hazrey dah siap posing sementara outtamymind masih dilanda stagefright.


Sangat lah macam berbincang isu serius kan.


Bapak and mak gegula yang dah jadi mcm seleb. Nie misi minta autograf ke?


Budak kecik dan ular jinak.


Muka konfiden aku dengan ular.


Gambar beramai2 sebelum blah. Peace


Bye ular!


15 comments:

azieazah said...

Waaaaaaaaaaaa...syaya syukaa...!

Kujie said...

suka...entri ade byk gambar..hehehe


bukan Nigeria tapi Algeria

ni geng bawa kamera besar gelabak ni...mesti post blog gambar cantik2.

Dj Epoi said...

Salam Dj Epoi in da house....

Orang dah nak habis becerita pasal perjumpaan ...Gua baru nak mulakan heheheheh

Salam kenal....org Johorean ...
Seronok dapat jumpa ngn TUAN BLOG yang Walaweii ini hehehehhe...

Memang patut ar Lu join Kak AA heheheh

Tq ar.....Blog ini satu2nya yang mempunyai Gambaw Gua setakat ini hehehehe

Nanti Gua senang Gua redah datang lagik hehehe

Hazrey said...

I loveeeeeee all the pictures, showing more of your creative side!!! Especially tanggang mintak ampun, that my dear mizzyn is one in a million candid !!! Kudos !!!

DrSam said...

good gathering!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ada gambar daku~

suka2~

kih3~

FTN said...

ada gambar daku jugaa...oh suka!
bez bez! sungguh happening gathering itu.

Anonymous said...

walopun xde gambo aku sgt tp aku suka.hehe..shoot lawo la kak.mtk tlg jd wedding photograher sy buleh? diskaun? hehehe..

one of the best 'pencerita' utk event gathering aritu. mantops!

Ellen Whyte said...

Looks like fun - and hey, you're cover may be blown by those paparazzi!

Darling Pya said...

jenuh jelajah blog sbb nak cari gmbr tanggang minta ampun tu...akhir nye kat sini gak acu jumpa...hahahaa...tq..tq..

Naddy said...

azie azah, syaya syuka juga.

kujie, mana ada besar. kenit je. hihi.

dj epoi, ok c u later.

hazrey, nasib plak aku ada kat sebelah tu.

dr sam, yep.

lord zara, timaseh.

from the news, hi!

itafukada, diskaun? apa itu diskaun? haha.

katz, it has been blown. sob sob.

acu sayang, haha. welkam.

Raziff Lokman... said...

...mizzyN mmg kreatif...best

WanzPyra said...

Walla tuan rumah... nice pics.. nice angle... clear n sharp... Full of soul.. walaupun saya x da kena mengena ngan gaythering ni (betul ker eja tu ??) tapi 1001 cerita dan ceritera ada kat foto2 tu.. seolah-olah (cheewah fantasi pulak) macam saya turut berada di sana ketika itu... well done... Ambik gambar saya boleh? heh heh heh...

yoon see said...

Hello Mizzyn. Wow! you hebat, boleh berkawan sama ular!!!!

Naddy said...

trimas sume.
hi yoon see!

hELLO

hELLO
:D

Followers