Pages

Koleksi Gelang aku

Tak sempat aku nak fikir untuk blog apa hari ni, nasib baik draf banyak.

Ok hari ni nak cerita pasal gelang-gelang aku.

Ni kawan aku belikan kat Bali.


Ni beli kat kedai aksesori faveret aku Chamelon.


Ni lupa mana tapi rasa beli kat Bali juga.


Ni aksesori besi faveret aku daripada BALIng.


Ni pun daripada Chamelon. Masa nie batu kaler aquamarine tgh popular.


Bracelet siput nie beli daripada Arts For Grabs tahun lepas. Kraf buatan orang asli nie.


Nie tunang aku bagi masa first kapel 6 tahun lalu. Huahaha masa nie die belum pandai belikan benda fancy2 kat aku.


Ini beli kat Padang Besar.


Ini semestinya Chamelon. Itu wire nak mengumpulkan gelang tak nak bagi dia bersepah dalam bekas gelang.


Ini beli kat Chamelon ke Bangkok. Ke Edika Yunus yang belikan.


Ini oomm bagi lepas dia outstesen ke Sabah.


Sama la juga dengan gelang mutiara ini.


Ini pun bali. Kalau nak beli aku ada gelang serupa ini di http://shopoholik.blogspot.com/


Nie pun oomm belikan kat bali.

Ni beli kat stall di Plaza Alam Shah, Shah Alam.


ini pun kawan aku belikan kat Bali. Masa tu aku belum ada can pergi Bali lagi.


Ini pun sama. Nie guna 50mm autofocus, tu jadi blur tu.


Ini daripada kedai Jalan Masjid India. Tetiba rasa nak pergi beli gelang india nie lagi. Kalau pakai memang menarik betul sebab dia memang cantik.


Ini daripada Bonita Mid Valley. Satu RM5.90 aje.

Ini pulak daripada Chamelon.

Ok. itu je cerita. Esok start mengarang balik la. Bye.

1 comments:

Unknown said...

yg atas tu salah....beli kat sabah..

hELLO

hELLO
:D

Followers