Pages

Kawan saya mimpi ex dia

Kawan saya mimpi jejaka idaman dia dua hari lepas. Lelaki tu dah nak sambut tahun kedua kahwin lagi sebulan tetapi...

Mereka tak bahagia. Bini dia aku tak tau spesis apa, spesis manusia tak ada hati dan perasaan kot. Bukan jahat tapi macam tak ada emosi la.

Dan ending mimpi tu dieorang kawin. Ahahhahah. aku suka. Kejikan aku. Daripada berbinikan orang yang tak appreciate ko baik ko kawin dengan orang lain. Second chance kot orang kata. Hahahhaha, meh rejam aku dengan halilintar. Lariekkk.

2 comments:

azieazah said...

Alaa kadang2 tu ada gak spesis lelaki yang dah kahwin pun dok usha ex dia gak. Pastu siap buat citer dia tak bahagia, konon. Nak kasi ex awek dia layan dia dan simpati.

Padahal bini kat rumah layan dia macam raja...

mizzyN said...

hahahhha kak azie,
apa pun hanya kawan yang kenal yang tahu sejauh mana cerita itu benar.

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah