Pages

Kawin bukan kunci kegembiraan

Seorang kawan aku baru je update status pesbuk.
"married life is so complicated...single is better!"

Aku komen when you are single all you see are happy married people,

when you are married all you see are happy single people -lifted from twitter.

Aku amek tweet orang dan aku agak rajin twitter. Nak follow, cari je mizzyN tapi aku kena approve dolulah.

Hmmm, memang kalau kahwin akan menyebabkan hidup berubah 360 darjah. Kahwin itu juga bukan penyebab untuk selamanya happy. Kalau ko kawin sebab nak hepi silap besar la sebab ko yang menghappykan perkahwinan, bukan perkahwinan yang akan happykan engkau. Tara faham? Macam kalau ko rasa happy kalau dapat 8A dalam SPM, kalau ko tak dapat 8A maka ko merana. Padahal kalau ko dapat 1A1 dan 3A2 pun ko patut happy sebab tak dapat 8A bukan penghalang ko berjaya dalam hidup. Ada STPM plak ahahaha.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers