Pages

Aku nak nonton The Curious Case Of Benjamin

Malam esok aku nak menengok The Curious Case Of Benjamin Button, oohoho tayangan pertama lagi. Sebelum Brad Pitt melekat di pinggang Angie ni aku tak pernah nampak dia sebagai sex symbol atau jejaka impian. Masa zaman sekolah dulu dan ada kawan-kawan yang suka sangat tengok dia dalam Legends Of The Fall aku maintain tak heran aja. Malahan masa tu aku geli napa orang suka Brad Pitt, Aaron Carter, David Beckham dan lain-lain hero yang aku tak ingat.

Cuma masa pakcik Pitt dalam Interview With The Vampire aja aje yang membuatkan aku macam agak terpesona dengan dia. Masa tu tengok dalam kelas pendidikan seni Allahyarham Cikgu Nordin "Main warna"... ooo baru terasa kehilangan cikgu nordin. Oklah, aku agak terpana tengok pitt digeget oleh tom cruise, ahaha nampak macam laki beromen.

Cuma sejak dua tiga tahun ni aje baru tarikan minat terhadap pakcik pitt dan mana-mana artis lelaki yang dulu aku rasa geli nak suka aku rasa dah boleh suka. Adakah aku punya keminatan dah cenderung ke arah lelaki tua? Tapi adakala aku suka gak kat anak-anak ikan nie, eyyy suka tengok aje. Nak tackle? Hahaha, lepas kot sebab ada yang tanpa segan mengatakan aku 18 tahun atau student lagi. At least kat kaunter wayang la...

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers