Pages

Aku dan kawan aku - sesi photoshoot secara bermalasan.

Ada ada kawan baik selamanya (bff). Kawan aku kata aku akan bergerak jauh dengan dia slowly sebab biasa la dah kawen mestila tarikan graviti akan lebih kepada suami. Aku tak berani nak kata aku akan sentiasa ada di situ untuk bersosial dengan dia macam zaman aku bujang dulu. Yela alangkan aku bujang pun asyik berdating, inikan pula selepas kawin.

Apa yang aku cuba untuk buat ialah memantain persahabatan aku dan kawan aku, macam definition public relations tu "the deliberate, planned and sustained effort to establish and maintain mutual understanding between the organisation and its publics". Macam mana aku dengan azyze, mungkin macam itula hubungan aku dan dia harap2nya di masa akan datang.

Walaupun mungkin jarang berjumpa tapi harap2 bila bersosial ngam macam biasa. Bongok la sape kata persahabatan tidak memerlukan usaha, semua bentuk perhubungan kena ada usaha. Dah ada suami dah ada anak pun tetap kena ada sahabat bff. :)





Aku dan kawan aku.



Ini kawan aku.


Sentiasa jeles dengan kamera dia yang power dr kamera aku.
Haha, tapi aku liat bebenar nak keluarkan duit dr institusi kewangan itu
untuk mendapatkan adik kepada kamera ini.



Kasut ala indie dipakai penerbit ala indie.



Kamera yang yummehh sekali lagi.



Nie hobby dia zaman ini, berbb dan berfb.
Esok sanding leher teleng tanpa perlu makan leher ayam. Huahaha.
pics by Mizzy N




Ini aku.

Ini aku, pengantin baru maaa.



Spek pun baru, baru dalam 2 bulan gitu.



Wajah haruslah cover baekkkk punya.



Aku nye photographer kat Johor suka benar suruh aku buat pose begini.
Hahahaha tak nampaklah muka ai yang mekap tebal tu kan.



Nak zoom in ke zoom out?
Korang rasa kami shoot kat mana?
Laki aku kata mcm di Sunw@y Pyr@mid.
Tetttt bukan!
pics by my bff



The back story

Hari tu aku cuti, tapi serupa aku gi keje jugakla sbb aku ikut kawan aku shoot program dia. Seronok sihhh kadang2 tak gi keje tapi buat hal lain. Aku nak duk rumah pun hubby aku keje gak so aku merewang la buat keje amal.

Kawan aku shoot sempena bolan puasa aktiviti sekumpulan warga emas pergi shopping. Itu nanti aku cerita dengan panjang lebarnya. Insaflah juga masa melayan warga emas nie tapi sebab dorang syok shopping dan banyak ragam maka kuranglah sikit rasa nak menangis secara live .

Seterusnya selepas bawa makcik2 dan pakcik pergi shoot kawan aku pergi shoot agenda pemberian hamper kat satu kilang nie. Selepas habis kami tunggu la van nak balik. Memang lama la kena tunggu sbb van tu pergi hantar warga emas tu balik kat Puchong dulu dan barulah patah balik amek kami.

Sesambil tunggu tu kawan aku nak la amek pic dengan sebungkus roti jin kat sana. Tengah2 kawan aku posing tetiba tah apa dia nampak sangat lah yang menariknya, maka dia terus nak amek pic kat dinding luar pejabat kilang tu.

tu dia mak limah melenggang



rupanya dinding hebat
memang sebijik macam kat Sunway Pyramid.

2 comments:

DrSam said...

pernah juga gatecrahsed kat kilang Hi5 bawa anak-anak. konon nak dapat roti free, tapi rupanya kena buat appointment :) mural pada dinding tu memang cantik dan unik.

Naddy said...

dr sam, ooo kena buat appointment. hahaha. roti free kat rumah saya x bergerak2 lagi sebungkus tu.

hELLO

hELLO
:D

Followers